(26/11) The Road på Aftonbladet!

Åh vad roligt! Idag hittade jag en stor rubrik om The Road på Aftonbladet.se! De skriver: "Smygtitta på stora filmsnackisen i vinter". Stora filmsnackisen! Gud vad kul! Här finns en länk (fast samma video finns här nedan).

Klippet är en lång version av de klipp vi sett tidigare av den här scenen.


Men jag blir förvånad att en replik inte finns med, om jag inte misstagit mig. Men det spelar ingen roll.

Gud vad kul när svenska medier tar upp filmen! När man har läst utländska forum och följt varenda detalj om en film i mer än ett år, då är det VÄLDIGT häftigt att nu äntligen få se en stor rubrik i Aftonbladet, tro mig!

Under rubriken hänvisar de också till en äldre artikel om boken. Här finns en länk om du är intresserad: En riktigt otäck framtidsvision.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0