(9/10) Pannkakor

Jag måste rekommendera de här frysta pannkakorna: 

  

De är nam nam! Riktigt smaskiga! Och så enkla att göra i ordning. Jag är en sån människa som knappt hittar till mitt kök och skrattar när jag hör tv-kockar säga att ett recept är enkelt (trots att det är otroligt invecklat......). Tv-kockarnas recept är INTE enkla! Kom igen...... att koka te är ENKELT! 

Fast jag skulle inte kunna göra te utan en micro! (Ärligt - hur gör man????). Min kompis Rosie skrattar ibland för att jag är så dålig i köket..... Men jag är stolt över det! Som att inte ha använt min ugn under de 3½ år jag bott i min lägenhet. Jag ÄR stolt över det.

Så jag rekommenderar de här pannkakorna till alla som är som jag! Och alla andra också förresten. Man bara lägger så många pannkakor man vill ha på en tallrik och värmer i X antal minuter i micron. DET är enkelt! (Det är fanimej enklare än att koka te i alla fall!)


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0