(11/9) AAAAAAHHH

Jag är i totalt chocktillstånd!!! Jag har nu varit och hämtat paketet!!!! OOOOHHH herregud! Jag har beställt massvis av böcker från Viggo Mortensens förlag, Perceval Press.... och nu hämtade jag paketet och när jag la det i bagaget i bilen såg jag att det var signerat "Walter Mortensen"! Herregud! Viggos bror! Viggos bror skickade mitt paket!!!!

Jag hade dessutom mailat supporten och där pratat med en Walter och jag är nu så totalt skamsen nu för jag tänkte inte på Viggos bror när jag hörde namnet Walter! Gud, jag är totalt chockad! Jag kan knappt svälja.... Jag log hela vägen hem! Men nu måste jag äta men jag klarar inte att längta att öppna paketen!!! Men om jag äter nu och öppnar de sen så har jag något att längta till! Åh, herregud hur ska jag kunna vänta??? OOHHHH!!!!!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0