(11/9) Att göra

Idag har jag massor av saker jag borde göra. Massor av saker hopar sig. Tiden finns inte. Varför har dygnet bara 24 timmar???? Jag behöver mycket mer tid än så för att hinna med allt jag vill göra.



Jag vill hinna städa, sätta mig in i Viggo-forumen om Telluride-festivalen, och handla, och åka till återbruket... och framför allt hämta paket! För jag har beställt saker som jag är så otroligt glad för. Jag har nog aldrig betalat för något så värt pengarna. Jag ska berätta mer när jag har fått hem grejerna - jag lovar! Och aldrig har jag gjort affärer med ett företag som jag anser så respektabelt som detta företag. Jag berättar senare.

Och snart kommer också inlägget jag har gjort en massa research till. Det handlar om film, det kan jag i alla fall avslöja (vad skulle det annars handla om...? Film är allt jag tänker på....).

Allt skulle lättare hinnas med om jag inte hela tiden var så besatt av True Blood så jag tänker på serien hela tiden.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0