(8/9) Blablabla

Nu har jag skaffat massor av research till ett längre inlägg som kommer snart. Jag hinner dock inte göra klart det innan jag måste somna. Men en annan dag, visst. Annars så flyter livet på. Idol 2009 började jag se på idag och det var som vanligt underhållande.

Och så var jag och handlade, bl a en hallon- och fläderpaj jag gillar som är perfekt att ta en bit av ur frysen då och då och bara värma i micron. Jag började gilla den för några månader sedan när jag blev pajsugen av att se på Pushing Daisies (du som har sett serien vet varför...). Men nu tänkte jag att pajen måste också passa utmärkt till True Blood. Aha..... jag ska undersöka detta. Jag har just nu extrem True Blood-abstinens, efter bara två avsnitt! Kram! Vi ses imorgon! 
 


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dg!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

Skrivet 2009-09-09 @ 14:08:13
Blogg- eller sajtadress: http://tereseerica.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0