(6/8) "A Dangerous Method"

Tänk att det redan är augusti....! Herregud... Jag hänger inte alls med!

Nyligen kom jag på att jag inte har bloggat om (min älskling!) Viggo Mortensens nya film, "A Dangerous Method", som de nu faktiskt till och med har filmat klart! =) Viggo spelar Freud! Jag ser verkligen fram emot den här filmen!

Filmen ska handla om Freud och Carl Jung (spelas av Michael Fassbender) och deras relation. Andra roller spelas av Keira Knightley och Vincent Cassel.


Jag längtar verkligen att se den här filmen, som kommer ut på bio 2011. Viggo har inte gjort någon film sedan "The Road", och den spelades in vintern-våren 2008, så jag tycker det är jättespännande när han tar sig an nya filmer.



Det var verkligen kul att se alla bilder från inspelningarna, som jag kom över för nån månad sen, men alltså helt glömt bort att blogga om. För mig är det något magiskt över att se de första bilderna från en av Viggos filmer, för det är en sån lång process innan de börjar promota filmen och sen kommer den på bio och sen dvd, men att se bilder långt innan allt det är väldigt häftigt.  

Viggo är jättefin även med bruna ögon.
Han kommer vara super i den här filmen också! Som i alla andra.....


Här är fler bilder från filmen, som spelades in i Tyskland, Österrike och Schweiz.







Filmen regisseras av David Cronenberg, som nu har jobbat med Viggo för tredje gången.

Först gjorde de
"A History of Violence" (2005), och sen
"Eastern Promises" (2007) och nu alltså
"A Dangerous Method" (2011).
Vad som också är jättespännande är att de jobbar på en uppföljare till Eastern Promises!!!



Här är trailerna till både "A History of Violence" och "Eastern Promises", ifall du är intresserad.





Har du sett någon av filmerna? Vad tyckte du?
Är det nån mer än jag som längtar till "A Dangerous Method"?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Nejmen! Är det Viggo? Hade jag aldrig trott först :o

Skrivet 2010-08-07 @ 02:23:32
Blogg- eller sajtadress: http://rora.se/
Postat av: emelie

gud, jag äälskar din heeader! :D vilket bildprogram? snälla säg inte photoshop, för det har jag inte xD

Skrivet 2010-08-10 @ 15:31:47
Blogg- eller sajtadress: http://fanofutwo.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0