(15/2) Svar på min egen fråga!

Följande inlägg skrev jag den 8:e januari:



Jag fick jättemånga svar från en massa snälla människor och de flesta sa att filmen var mycket mer än bara action. Så för en vecka sen såg jag äntligen filmen och nu kan jag svara på min egen fråga!

Avatar var absolut min stil – även om det var mycket action. En väldigt bra film som har det mesta.

Dock ska jag absolut inte kasta mig över första bästa actionfilm i fortsättningen. KNAPPAST! Utan Avatar är helt enkelt i en klass för sig.

Om jag annars måste genomlida en actionfilm och det kommer en ny actionsekvens så känner jag bara för att säga till personen brevid mig: "väck mig när det HÄNDER nånting...".




UPDATE: Alla mina inlägg om Avatar:
(8/1) Ska man...? Verkligen?
(9/2) ÄNTLIGEN!
(15/2) Svar på min egen fråga!
(13/4) Äntligen! 3D!!!!
(15/4) Avatar-update!
(22/4) Åh vad jag älskar Avatar!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg så bra :) Följ gärna min jag har blogglovin :)



Kram

Skrivet 2010-02-16 @ 15:45:00
Blogg- eller sajtadress: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Bellezza

okej jag lägger till dig på blogglovin nu :)

Skrivet 2010-02-16 @ 17:57:53
Blogg- eller sajtadress: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Avatar är riktigt bra, Kul att du gillade den :) Jag har inte läst boken ännu, men ska försöka göra det ganska snart.

Skrivet 2010-02-16 @ 18:40:03
Blogg- eller sajtadress: http://placebohoe.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0