(28/8) Tacos och marknad

Idag har jag och min kompis Kim ätit gratis taco-buffé på after work och vi kom fram till att orden GRATIS, TACO och BUFFÈ aldrig är så underbara som tillsammans. Och det var jättegott! Speciellt med en Sprite med lime i.

Sen tog vi oss till marknaden som finns här varje vår och höst. Vi var så mätta och trötta att det kändes omöjligt att gå omkring. Men vi fick se en massa kul och vi åt jättegoda brända mandlar. Kim köpte bara några billiga hushållsartiklar i ett sånt där 10-kronors-stånd och jag köpte ingenting - visst är det skönt att slippa köpa så många grejer på marknader och få hem en massa bråte som tar plats och pengar? Det är skönt när vi köper så här lite grejer. 


Sen hämtade vi en annan kompis, Anna, och vi åkte alla tre till Ikea och sen handlade vi mat. Jag körde hem tjejerna och som sagt är jag nu dödstrött. Jag har gått 8173 steg med mobilen i fickan, så tröttheten är inte konstigt. Allt vi gjorde idag plus att jag sov lite för lite inatt borde absolut göra att jag INTE har svårt att sova INATT i alla fall.

Här har ni några bilder på tacos som ser helt underbart gott ut. Smaskens.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Benji

Tack du... nu vart man sådär jättesugen på tacos att man inte kommer att kunna sova av det :S

Skrivet 2009-11-23 @ 01:13:34
Blogg- eller sajtadress: http://www.docksta-center.com

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0