(4/12) Valentine's Day

Jag såg den här trailern här om dagen och jag blev riktigt sugen att se filmen. Den verkar rolig.... även om det är svårt att ta till vara på skådisarna när man proppar rollistan full som i den här filmen.

Jag menar, lyssna bara på vad mycket kändisar som är med. Julia Roberts, Bradley Cooper, Jessica Alba, Jessica Biel, Anne Hathaway, Patrick Dempsey, Eric Dane (McDreamy och McSteamy i samma film! YEY!), Ashton Kutcher, Queen Latifah, Jennifer Garner, Jamie Foxx, Shirley MacLaine osv osv. Och det här var bara de STÖRSTA namnen... Snälla, slösa inte bort den här chansen nu! Gör en skitbra film nu!

Garry Marshall har regisserat, som också gjorde Pretty Woman, Frankie and Johnny (inte sett än men mamma älskar den!) och Runaway Bride.

Roligt fakta: Hector Elizondo (hotelldirektören i Pretty Woman) är med i alla dessa tre filmer + Valentine's Day. Han har blivit regisserad av Garry Marshall totalt 16 gånger!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi svara gärna på min "dagens fråga"

Skrivet 2009-12-04 @ 19:45:30
Blogg- eller sajtadress: http://jnguyen.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0