(7/11) Adam Lambert



Jag blev så glad när jag fick höra att Adam Lamberts album ska släppas i Sverige! Spännande!

Han har också fått en helt svensk fansajt! http://adamlambert.se/ Gud vad kul! Det finns många som gillar honom, till och med i Sverige. Och en annan nyhet, han ska vara med i The Ellen Show 1 december! Yey! Här nedan ser vi hans framsida av Rolling Stone.



Fatta vilken ära för en ny artist! Dr. Hook var tvungna att göra en sång om att de ville vara på framsidan innan till slut deras dröm gick i uppfyllelse. Här sjunger de "Cover of the Rolling Stone". Tänk att de fick uppträda fast de var SÅ HÄR höga.... haha.... Jag och min kompis Rosie, vi älskar.... (och blir lite skrämda av.....) han som "närmar sig" efter 3 och en halv minut.... haha.....


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0