(1/10) Kan Erik vinna Idol?


Ni såg väl Idol igår? Juryn älskade Erik, som tydligen är lite av en favorit även i folkets ögon, tror jag att jag har förstått. Jag däremot, har så svårt att skilja på alla dessa killar som ser likadana ut och jag lärde mig först nu att han hette Erik och hur han såg ut.

Jag fattar inte hur juryn kan tycka han är så många ljusår bättre än alla andra??? Jag hör ingen skillnad på hur bra sångröst folk har. Falskt? Fel tonart? Hur kan juryn ens uppfatta sånt när de hör olika bidrag? Jag kan bara bedöma deras energi och karisma och sånt, inte så mycket av själva sångförmågan.

Då är frågan, om man redan vid det här laget är så populär som Erik verkar vara - kan man vinna Idol? Eller har folk för höga tankar om honom och kommer de bli besvikna? Jag menar, man kan ju inte vara på topp i varje fredagsfinal. Så - är det kört om man blir populär för tidigt?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0