(18/10) Mysigt

De senaste dagarna har jag kört fem tvättar och nu har jag..... "tvättat ikapp"! En stor sten har lyfts!

Så igår bäddade jag rent för mina sängkläder har tvättats och torkat. Jag har också tvättat håret och rakat benen och till och med plockat ögonbrynen.... Jag har mina jättemjuka, nytvättade pyjamasbyxor och min mjukaste t-shirt. Kan det bli bättre? Eller mysigare? Så här blev det:



Jag brukar vika upp lakanet som mamma gjorde när jag var liten och jag fick rena sängkläder.



Och så nånting bra att läsa..... Då kan det inte bli mycket mysigare!



Jag älskar när jag har bäddat rent!
Jag vill bara borra in huvudet i mina kuddar och somna i doften av nytvättat!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Evelyn

gud vilken fin & intressant blogg!

din blogg kommer jag garanterat fortsätta att läsa =D

hoppas du vill läsa min ♥

släng gärna in en komentar och säg vad du tycker

kraamar / E

Skrivet 2009-10-18 @ 17:32:53
Blogg- eller sajtadress: http://eveelyns.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din helg varit? :D

Skrivet 2009-10-18 @ 18:19:49
Blogg- eller sajtadress: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din helg varit? :D

Skrivet 2009-10-18 @ 18:20:42
Blogg- eller sajtadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0