(29/10) GOOOOOOODIS!

Wow, idag har jag faktiskt varit riktigt duktig! Det är VÄLDIGT ovanligt att jag är nöjd med vad jag har lyckats göra. Men idag har jag varit på ett möte, släpat hem massor av varor från jag vet inte hur många affärer och nu har jag dessutom kört två tvättar! Det här är väldigt duktig i min värld med mina många svårigheter. Allt medan jag dessutom har mensvärk plus att jag inte har ätit något under dagen.

Så jag förtjänade verkligen min goda middag och sen några winegum och chokladbitar. Om man köper Karamellkungens lösgodis så finns de här underbara små chokladgodisarna, Crispy Bite.

Hahaha..... jag hittade dem på hemsidan.... hihihi.... De smakar som Brejk men mycket godare! Brejk är liksom bara krispiga men inte nån kola i som Crispy Bite har. På sajten finns också några som heter Peanut Bite, de måste jag prova! Här är mina favoriter (+ Peanut Bite som jag vill smaka):



Winegumen uppe till höger är de godast winegumen som nånsin gjorts! De är så OOOOOOOOTROLIGT goda!!!

Vad gillar du för godis?

När jag var i en affär såg jag världens sötaste lilla julmust! Det var en liten plastflaska med bara 33 cl och den var urgullig! Flaskan var knappt större än korken! Jag skulle ha köpt den..... den var så himla söt!

Har du hört på den där grejen på Mix Megapol, som heter "Chans till romans"? En lyssnare ringer in och berättar om en person han eller hon är intresserad av. Jag lyssnade på det idag i bilen och en tjej hade ringt in till programledaren och velat ha en dejt med en kille som hon träffade ibland i jobbet. Så programledaren ringde upp honom och berättade om tjejen som var intresserad av honom. Sen kom frågan om han ville gå på dejt med tjejen eller få 500 kr istället? Det kändes så himla pinsamt när killen i luren sen FUNDERAR! I flera sekunder.... Det kändes som de längsta sekunderna nånsin!!! Fan vad pinsamt det måste ha varit! Han måste ha värderat - "Hmmmm..... är hon värd 500 kr????" Gud så pinsamt.......


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0