(29/4) Adam Lambert på Berns

Jag kom nyss på att jag har ju totalt glömt att lägga ut en video på när Adam Lambert kom hit till Sverige och uppträdde på Berns. Det var nog för en månad sen skulle jag gissa på. Jag har sett alla videorna av låtarna han sjöng massor av gånger, men inte lagt ut nån av videorna på bloggen förut.

 

Här är en av mina favoriter, "Music Again":

 



Nån annan som gillar Adam? Han är helt fantastisk! Han sjunger helt underbart och är en sån himla fin människa. Jag har sett så väldigt många intervjuer och klipp med honom och han är ju aldrig nånsin nåt annat än supertrevlig! Inte ens när han är irriterad så tar han ut det på andra. Han är verkligen en förebild för hur alla borde vara.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: annah

hur kan man iiinte älssska adam lambert ? :DD

pusss på han :D

Skrivet 2010-05-15 @ 21:52:38
Blogg- eller sajtadress: http://annahahmadih.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0