(24/2) Hehe.... urusel uppdatering....

Jag har haft fullt upp den senaste veckan så jag har inte hunnit uppdatera som jag hade velat. Och inspirationen är väl inte heller vad den vanligtvis är. Men jag ska bättra mig! Hahaha....

Så då är väl detta ett bra tillfälle att fråga dig - ja, just du! - hur mycket tycker du en bloggare borde uppdatera? Hur ofta skulle du vilja läsa en blogg om du fick önska helt fritt?

Tyck till! Det är bara att skriva precis vad du själv tycker!
Jag undrar för att själv har jag alltid otroligt många bloggar att läsa och när någon bloggare... "tar semester" blir jag bara lättad för då hinner jag läsa ikapp andra bloggar. Jag vill följa bloggen i fråga - men önskade kanske att bloggaren inte skulle skriva riktigt lika ofta. Därför tror jag andra bloggläsare också kanske blir lättade av få inlägg - precis som jag. Men jag har nog inte rätt i det. Eller?

Jag vet att jag har en tendens att inte veta var gränsen går mellan att läsa bloggar för att det är kul och för att det blir ett måste. Om jag inte har tid med så många måste jag ju ändra mitt beteende. Jag ska bättra mig med det också! Hihihi...

Så - vad tycker du?
Och hur ofta vill du att en bloggare ska skriva?
Tycker du nånsin det blir jobbigt att hinna med att läsa bloggarna du följer?
Vad gör du då, i så fall? Jag behöver tips!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du har haft en bra dag hittills?!



Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa mig på bloggen om bra filmer, har total filmtorka här hemma!



Kramar

Skrivet 2010-02-24 @ 17:00:08
Blogg- eller sajtadress: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! och förlåt om du tror detta är reklam,

men jag har dagens fråga i min blogg och jag är jätte nyfiken på vad du skulle svara på den. :)



Dagens fråga är; Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara och varför?



Hoppas du vill svara på den frågan :)



Puss

Emma Eriica.

Skrivet 2010-02-24 @ 19:04:06
Blogg- eller sajtadress: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: Madde

Tack så mycket för tipset :) vad gör du ikväll? Kramar

Skrivet 2010-02-24 @ 21:29:54
Blogg- eller sajtadress: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tycker inte att man kan blogga för ofta :) Kanske om man skriver typ 10 inlägg i timmen, då hinner ju ingen läsa. Men vem bloggar så ofta?:P Men jag kanske tycker att det är okej med allt från 1-15 inlägg om dagen :)

Skrivet 2010-02-24 @ 21:57:47
Blogg- eller sajtadress: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jag håller nog med dig ganska mkt... 1 eller 2 gånger/dag tycker jag är lagom :) Jag försöker hålla mig till en gång per dag i genomsnitt... betyder att jag "bloggar ikapp" ibland vilket ger 2, 3 kanske 4 gånger vissa dagar. xoxo

Skrivet 2010-02-24 @ 21:58:42
Blogg- eller sajtadress: http://www.notesbycecilia.blogspot.com
Postat av: Miss Shamz

jag håller verkligen med om att man vill hinna med och jag tycker faktist 2 eller 3 uppdateringar per dag är ganska perfekt... tyvär hinner jag inte sista tiden och det blir max 1 uppdatering :(



sv: haha nice att du också gillar sånt :D det är riktigt intresant ibland. Och jag e också glad att mamma klarade sig, tack gumman hoppas du mår bra <3

Skrivet 2010-02-26 @ 00:03:23
Blogg- eller sajtadress: http://shamz.blogg.se/
Postat av: Raisa

det beror helt på vad bloggaren skriver.. Om man följer en blogg som skriver 10 onödiga inlägg och ett vettigt så är det rätt ovärt.. :P

Skrivet 2010-02-27 @ 16:08:07
Blogg- eller sajtadress: http://raisa.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0