(26/7) Commander

De senaste dagarna har jag haft den här låten på hjärnan. Jag tycker den är ganska bra! ^_^

Kelly Rowland feat. David Guetta - Commander:



Jag tycker det är ganska kul att Kelly Rowland har utforskat lite nya genrer sen "When Love Takes Over", som ju spelades jämt förra sommaren. Tydligen fick hon upp ögonen för dance-musik sedan hon jobbade med David Guetta den gången. Jag läste att hon tillbringade mycket tid i Europa och märkte hur dance-musiken påverkade publiken. Hon måste ju också har spelat live med Guetta på klubbar många gånger och det måste ju ha gjort det roligare.



Jag gillar R'n'B mer än dance som genre, men både "Commander" och "When Love Takes Over" tycker jag är riktigt bra. Vad tycker du om Kelly Rowlands nya musikstil?

De har spelat in en bakom kulisserna-video om hur de gjorde "When Love Takes Over". Det är kul att se hur de spelar in, tycker jag. Här har vi den videon och nedanför - den färdiga musikvideon.





Är "When Love Takes Over" eller "Commander" bäst? Vad tycker du?

Det här är en min favoriter av David Guettas låtar. Den är så härlig!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0