(12/6) Heron City



I tisdags var jag och familjen till Heron City, utanför Stockholm. Vid Kungens kurva, närmare bestämt. Det var jättekul! Faktiskt fanns inte så himla mycket affärer, men vi hade jättemysigt.

Och de har ett gigantiskt MediaMarkt! Jag ÄLSKAR MediaMarkt! Åh, så mycket bra filmer!!! Och jag och mamma var tvungen att stanna och kika lite på Avatar som de spelade upp på en av alla tv-apparater. Vi kunde inte låta bli! Jag såg också The Roads DVD för första gången i en affär!!! Det var helt otroligt att få se den bara stå där på en hylla! Som om den bara var vilken film som helst.... Hihi....

Vi åt på Pizza Hut och maten var HIMMELSK! Jag höll på att dö vid varje tugga.... haha... Och sen banana split till efterrätt! Underbart! Och sen såg jag och mamma en jättebra film på bio (mer om den vid ett senare tillfälle).

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathy b

fina bilder!

Skrivet 2010-06-14 @ 23:05:32
Blogg- eller sajtadress: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: kaotar

fin blogg!

Du kan alltid besöka min blogg.. Ha det underbart !!

Kram //Kaotar

Skrivet 2010-06-18 @ 16:56:52
Blogg- eller sajtadress: http://glamouriaa.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0