(1/6) Poker Face à la Christopher Walken

Äntligen är det juni! Jag har så sjukt svårt att skilja på mars, april och maj så jag blir alltid så glad när de är över! Hihihi! Jag hoppas det snart blir riktigt härlig sommarvärme! Jag längtar verkligen efter att åka och bada! Det ska bli underbart. Jag och min kompis Kim ska bada bada bada!

Häromdagen kom jag över den här skojiga videon, där Christopher Walken ger sin egen tolkning av Lady Gagas låt "Poker Face". Hihihihi..... han gör det så bra!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: linnea :]

otroligt fin blogg!

allt väl?:)

Skrivet 2010-06-02 @ 20:14:13
Blogg- eller sajtadress: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt snygg blogg. har du gjort den själv?

Skrivet 2010-06-02 @ 23:11:26
Blogg- eller sajtadress: http://snoocxz.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0