(8/6) Cruise & Lopez @ MTV Movie Awards

Hihihi.... nån som har sett den här roliga videon från 2010 års MTV Movie Awards? Tom Cruise, utklädd till Les Grossman som han gestaltade i filmen Tropic Thunder, uppträder på scen tillsammans med Jennifer Lopez. Kolla också in Tom Cruises fru Katie Holmes som har kul när hon tittar på från publiken.



Jag har oftast väldigt svårt för Tom Cruise för att han alltid verkar så otroligt.... "full of himself". Så fort han ler så är det som att det syns att han tänker "FAN vad jag är bra....". Ganska jobbigt. Nån som vet vad jag menar?

Men han är inte lika jobbig här. Kanske är det för att han inte visar det där inställsamma leendet.... Hm....

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: kimberly

Rösta snälla på mig så jag får chansen att vinna en iphone . klicka på länken och sen rösta på outfit så blir jag sjukt tacksam. kram http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=68

Skrivet 2010-06-08 @ 19:34:23
Blogg- eller sajtadress: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Swedenpp

känner precis som du angående tom cruise :P

tycker han höjer sig själv rätt mycket.

Skrivet 2010-06-08 @ 22:56:12
Blogg- eller sajtadress: http://playmatesofsweden.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0