(20/5) Flytande inredning

Idag kom jag över en video från inspelning av Titanic-långfilmen, som handlade om själva dekoren på båten de hade byggt. Och just de här rummen var precis min stil med de orientaliska inslagen och med möbler i sekelskiftestuk. Här är några bilder hur de hade inrett på båten.





Jag älskar ALLT med de här bilderna. Korgmöblerna, väggpanelerna, dörrarna, valven, fönstren och kakelgolvet ska vi inte tala om. Och FÄRGERNA! Gud vad läckert det var!

Men det allra viktigaste så klart - PALMERNA! Föreställ dig bilderna ovan utan några växter alls. Det hade sett hur tråkigt ut som helst!!! Gröna växter gör alltid en sån enorm skillnad så det är löjligt.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: E V E L Y N

Tackar så hemsk mkt! =)

kjam

Skrivet 2010-05-21 @ 16:16:24
Blogg- eller sajtadress: http://eveelyns.blogg.se/
Postat av: julia

hejhej hur mår du idag? )=

Kram//Julia

Skrivet 2010-05-21 @ 21:11:28
Blogg- eller sajtadress: http://pinkstreet.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0