(26/9) Cykel-akrobatik

Senaste tiden har jag verkligen varit seg med bloggandet..... det har faktiskt gått mer än en månad sen jag bloggade senast. Jag har haft en massa datorproblem och annat stressigt. Och sen har det faktiskt varit lite ovant att börja igen. Men nu känner jag för att skriva igen. ^_^

Jag såg en helt otrolig video för ett tag sedan. Jag tänkte att det kanske var fler personer som skulle gilla den så här kommer den. De här cyklande akrobat-tjejerna tycker man först är duktiga bara för hur lika de kan cykla i början..... Men senare i videon utvecklas akrobatkonsterna bara mer och mer och jag kan inte tro mina ögon!



Vad tycker du?

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: al

Wow =O ! Helt otroligt!

Typiskt kineser att lära sej nåt liknande ;) .



al

Skrivet 2010-09-27 @ 13:34:10
Blogg- eller sajtadress: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: shamz

welcome back snygging! :D hoppas allt är bra med dig!



kram

Skrivet 2010-09-27 @ 21:30:58
Blogg- eller sajtadress: http://perrraa.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0