(31/10) Tips i kylan!

Nyligen skaffade jag en finurlig pryl jag känner att jag borde dela med mig av. Ett portabelt oljefyllt element på hjul är underbart att ha som en ytterligare värmekälla när man fryser inomhus. Jag har tidigare haft jobbiga fläktar som blåser på mig och gör alldeles för mycket ljud av sig, så att dessa praktiska oljefyllda element fanns till försäljning kom som en glad överraskning.

Tidigare i höst har jag suttit vid datorn och haft på mig sex tröjor och ändå fått rysningar av kyla varannan minut. Inte så kul. Så nu är problemet löst. Detta element nedan valde jag och det är väldigt prisvärt, helt tyst och blir väldigt varmt. Det finns på Jula ifall någon undrar och kostar just nu bara 379 kr.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0