(30/4) Valborg och valpar

Att åka runt och titta på majbrasor tycker jag alltid är kul. I år var jag med mina föräldrar på ett par ställen och vi ägnade en hel del tid att titta på söta hundar faktiskt. =D

Vi är ju kattägare och kattmänniskor men många hundar är ju väldigt söta också.

(Men jag kan omöjligt förstå hur det finns så många hundägare i Sverige då hundar behöver mänsklig tillsyn så ofta. Hur ofta är det, var 4:e timmer eller så? Hur gör ni? Åker ni hem från jobbet på lunchen? Går ni ut med dem 5-6-7 gångr per dag? Hur är det möjligt??? Förklara gärna det här för mig. Hihi... jag förstår det inte alls.)

Så alla dessa bedårande hundar vi stötte på vid majbrasan gjorde att jag kikade igenom lite valp-bilder från nätet och här är några av sötnosarna jag fick syn på: =)


















Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0