(31/8) Läskig likhet

För många år sedan började jag se många av Pedro Almodóvars filmer och då fick jag reda på vem Javier Bardem var. Några år senare trodde det var honom jag såg i Grey's Anatomy, som spelade Denny. Jag blev CHOCKAD när jag fick redan på att det inte var Bardem, utan ett då nytt namn för mig, Jeffrey Dean Morgan. Sedan dess har jag fortfarande varit chockad hur lika de är och försökt bevisa detta med olika jämförande bilder - men nyligen hittade jag den ultimata jämförelsen. Kolla här. Är de inte väldigt lika?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mlisan

Jag har tänkt samma sak! SÅ LIKA. Läste en intervju med Jeffrey häromdagen och han sa att han ofta blir misstagen av fans som tror att han är Javier. :)

Skrivet 2009-09-06 @ 09:46:41
Blogg- eller sajtadress: http://mlisan.bloggspace.se

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0