(11/12) Rösta på Erik!!!

Gud vad det ska bli kul att se Idol-finalen ikväll! Jag längtar så jag ska spricka! Fast Tove inte kom med.... Det hade blivit en värdig final om hon hade varit kvar. Jag hade inte kunnat välja vem jag skulle rösta på av Erik och Tove, de är ju nästan lika bra.

Nej, Erik är nog bättre. RUN TO THE HIIIIIIIIIIIILLS!!!!!!!!! Det kan inte bli bättre än så.....



Rösta på Erik för guds skull! Jag vet att han är så förhandstippad och hypad så folk kanske tror han är självklar att vinna. Men ta inget för givet! Rösta på honom så inte behöver ta några risker!!!

Rösta på Erik!!!!!!!!!!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0