(22/12) Happy

Just nu är jag riktigt glad!!!! Jag vet inte riktigt varför....


Men det är nog en kombination av följande saker (haha... för det finns ju inget roligare än listor!!!): 

1. ...att jag nyss chattade med min kompis i San Diego
2. ...att jag ska gå och äta en god middag framför Seinfeld (YEY!!!)
3. ...att frysen är full med god mat att välja mellan
4. ...att jag har en massa godis hemma (hihi... jag var och storhandlade igår och visst mår man alltid bättre när man har en massa mat och gott hemma?)
5. ...att jag hittade en riktig intressant sajt att kolla upp
6. ...att jag höll på att tappa ett glas i golvet men hann grabba tag i det innan det krashade
7. ...att jag hittade två jättefina väskor på tomtenattan igår (visar sen)
8. ...att jag åt två mumsiga äpplen nyss
9. ...att jag har en massa roliga bloggar att läsa ikväll
10. ...att det är dan före dan före dopparedan (!!!! iiiiiiii, vad kul!)
11. ...att jag har en massa bloggidéer


Jag har börjat förstå att ens nivå... av generellt mående... eller vad man ska kalla det.... är direkt relaterat till ens nivå av hur mycket blogginspiration man har just den perioden... Konstigt. Men så är det nog.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0