(23/12) Dan före dopparedan

Ok. Nu är det allvar. Hihi.... Dan före dopparedan. Allvar i och med att nu måste allting göras innan den stora dagen. Julstämningen som inte redan infunnit sig måste GENAST infinna sig. Haha.... Nädå... jag överdriver. Jag måste sluta skoja! Lite grann....

Här är en video av en av mina julgranar jag filmade för några år sen. Jag älskar såna där små julgranar så nu har jag totalt tre stycken att ha i olika rum som tar ytterst lite plats. Det är perfekt. Jag har inte plats för nån stor gran i alla fall.

Sången som spelas är The Christmas Song och den är så vacker! Min favorit!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0