(23/12) Mediaprylar

Fler kollage! Jag älskar ju kollage! Hihi... Här har vi en massa saker som jag rekommenderar.

Det är så kul att bara välja och vraka bland massor av roliga prylar och kunna lägga till vad jag vill i kollagen. Man behöver inte tänka på kostnader eller nåt... det är bara på låtsas.

Som nere i hörnet - en Amazon Kindle - en e-bok-läsare, den kostar väl multum, men jag behöver inte bry mig! Jag kan alltid låtsas hur jag vill!

Vad skulle du köpa om du hade MASSOR av pengar?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0