(26/12) Aaaaah.....


Har du haft en bra jul? Hoppas du haft det riktigt mysigt!

Jag har varit hos päronen både julafton och juldagen och idag är det faktiskt lite skönt att bara få stanna hemma och slappa. Jag vill sitta i min egen mjuka soffa och äta mat och mysa.

Jo just det, jag har ju en massa god julmat kvar! Gud vad gott! Jag älskar julmaten. Jag vill träffa mig gosielefant, Flora, som jag knappt sett röken av på många dagar. Hon och jag brukar sova en stund på soffan en stund ibland. Idag känner jag att jag MÅSTE sova en stund på kvällen för jag sov alldeles för lite inatt.

Jag har just nu enorm Two and a Half Men-abstinens. Det är riktigt jobbigt faktiskt! Haha.... Så nu måste jag gå och äta julmat och sen en massa lösgodis och mysa med Flora framför någon bra film. Kram!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0