(1/12) Julmarknad!

I lördags var jag och min underbara kompis Kim på utflykt! Vi åkte på julmarknad och hade jättekul! Här har vi lite bilder från det! Vi gick i en massa lera, hade VÄLDIGT begränsad mobiltäckning (vi tävlade faktiskt - så barnsliga som vi är.....) fikade i slottet (underbara lussekatter och pepparkakor..... fan nu blir jag ju sugen - jag måste ta några stycken....) och fick tag i lite godsaker. Kim köpte ost, salami, bröd och lax och jag..... provsmakade en hel del grejer..... Haha.... hon är den smarta och jag är då tydligen den busiga. Jag gick mest omkring och undrade hur jag kunde skaffa så mycket provsmakningar som möjligt.... Haha.... Men vi hade i alla fall jättekul!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Åh vad mysigt det ser ut! ;)

Skrivet 2009-12-09 @ 14:34:22
Blogg- eller sajtadress: http://evvosu.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0