(11/11) Bristande på.... det mesta....

Har du sett "Terminator - Salvation"? Jag såg den på bio med min pappa och min bror och jag måste säga att det var några av de absolut tråkigaste timmarna jag spenderat. Jag hade RIKTIGT svårt att hålla mig vaken mot slutet. Jag hade sett fram emot filmen för jag gillar T2 och har sett den många gånger. Den är ju en klassiker! Ettan har jag sett när jag var liten, men jag minns inte mycket av den. Och jag såg 3:an samma dag vi skulle se Salvation på bio, för att jag skulle ha all bakgrundsstory klar för mig. Trean var ju faktiskt riktigt spännande! Men Terminator Salvation var otroligt långtråkig och en totalt grå film. Jag ser alla filmer i färger och den här var verkligen grå. Robotgrå.



Och det riktigt pinsamma är ju att man kan göra en film med både Christian Bale och Sam Worthington. Som att Christian Bale inte är tillräckligt med stålansikte...... NEJ GUD NEJ, man måste söka land och rike runt efter någon som till och med överträffar honom i brist på mimik - Sam Worthington. Se bara på bilderna ovan. Det var väl det som plågade mig mest med filmen, att de två skådisarna har så lite karisma som två människor möjligtvis kan ha. Herregud.... Sam Worthington är säkert en trevlig kille men han verkar ju knappast det i den här filmen i alla fall. Christian Bale.... han är väl så långt ifrån en trevlig kille man kan komma.

Skådisar använder ju sina ansikten mer än andra yrkesgrupper så välj inte skådisar med såna här stålansikten! Eller de skådespelerskor som fyller sina ansikten med botox gör ju knappast deras rollprestationer bättre.... bara stelare.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Alex ♥

Du har hittills den snyggaste designen ever , big love !! ♥

Skrivet 2011-01-11 @ 15:44:35
Blogg- eller sajtadress: http://famemonster.webblogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0