(10/11) Chris Brown


Har du sett den nya intervjun med Chris Brown? Hur är han funtad egentligen??? Han tjatar gång på gång om hur han faktiskt är mänsklig och har känslor och har svårt med all kritik kan får. Han sa hela tiden "It hurts", "It hurts", "It hurts". Hur tror han att kändes för Rihanna? Gud, vilken idiot han är!

Innan allt hände i våras tyckte jag han var en otroligt duktig sångare och dansare och han verkade vara en riktigt trevlig människa. Och han gjorde ju fantastisk musik som jag lyssnade på en hel del. Jag ska fortsätta att lyssna på hans låtar och se hans videor men jag skulle aldrig betala en krona för hans musik.

Köp inte hans musik du heller! Han är inte värd det!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0