(22/11) Dagen

Humör: Lite smått stressad just nu. Annars ok.

Har gjort idag: Inte alls lika mycket som jag velat. Mest planerat. Inte heller bloggat lika mycket som jag velat. Jag sitter ganska ofta och rättar till bloggen på olika sätt men hinner faktiskt inte skriva nya inlägg lika mycket. Och tack till alla som sagt hur gulliga mina katter är! Jag blir så glad att höra det. TACK än en gång!

Tänkt på: Att det är snart är jul! *ångest* Jag hinner aldrig med mig. Jag skulle vilja hinna en massa saker snart, städa mer, fixa med ansökning till Försäkringskassan, ta bilen på vinterservice, handla mat (herregud... inte ens det hinner jag med...).

Middag:
Köttbullar och pasta med starka soltorkade tomater. Det var mumsigt!

Ska göra nu: Äta lite müsli innan natti natti-tajm.

Ska göra imorgon: Tvätta håret så jag kan visa mig bland folk..... haha.... Ringa FK och kanske åka dit. Och handla mat! Äntligen! Frysen är tom.

Söt bild som gonatt:


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Hav utan hamnar

Tack för ditt utförliga svar, mycket intressant och bra information. Tål att tänkas på om man ska skaffa katt. Ha det bra, det ska jag försöka ha i alla fall.



Lev väl!

Skrivet 2009-11-23 @ 12:01:29
Blogg- eller sajtadress: http://havutanhamnar.wordpress.com/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0