(23/11) Dagen i all ära

Ringde senast: Försäkringskassan.

Senast sur på: Bubbleroom. De krånglar till allting så himla mycket. Riktigt konstig sajt att navigera på för deras bloggkatalog.

NÄST senast sur på: Försäkringskassan. Behöver jag ens förklara varför? Hatar inte alla dem?

Senaste film jag såg: Igår såg jag klart "High Crimes" med Ashley Judd och Morgan Freeman medan jag åt. Jag har sett den förut och den är ganska bra.

Lyssnade senast på: Juanes - Mala Gente i min "digitala iPod"....... haha...... alla iPoder är ju digitala... men du fattar.

Idag: Orkar inte gå ut och handla och köpa mer frysmat. Jag får äta de sista äckliga färdigportionerna som ligger i frysen för absoluta nödfall.

Känner mig: Mest hungrig. Och helt slut av att vara tvungen att ringa jobbiga samtal.

Funderar på: Vad fort tiden går. Jag tänker också på hur min kompis Kim som pluggar till lärare snart bara har en termin kvar! Underbart. Jag vet hur jobbigt det är att plugga.... usch. För mig känns det som kanske 1-2 månader sen vi jämt åkte och badade och hade jättekul njöt av badstränderna. Fast det egentligen var runt 5 månader sen.... Konstigt.... Fan vad vi ska fira dig när du har pluggat klart, Kim! Då blir det andra bullar!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Kim

Om vi firar får vi gärna göra det över bullar! muuums :D

Skrivet 2009-11-23 @ 18:06:23

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0