(23/11) MCR

Häromdan kom jag på att jag saknar att lyssna på My Chemical Romance, som jag lyssnade på jämt för några år sen. Också Fall Out Boy, absolut. Men just, MCR, det var ju ett tag sen de gjorde Black Parade, se nedan.



Jag tycker det ska bli superkul att höra deras nya album. Nån som vet när det kommer? Jag längtar i alla fall. Här har vi en nyare bild av dem. Hoppas inte deras musik har förändrats FÖR mycket.



Jag har slängt in några av deras och några av Fall Out Boys klassiker i iPoden i sidomenyn på bloggens förstasida, om du är sugen på att höra låtarna igen. Jag får lyssna på dem medan jag väntar på nya låtar.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0