(25/11) 6000



Igår nådde min video 6000 hits!
Det är min Youtube-video med stillbilder från filmen "The Road" (med min älskling Viggo Mortensen i hvudrollen) medan man hör det otroligt vackra spåret "The Beach" spelas. Musiken är gjord av Nick Cave och Warren Ellis och jag är mäkta inponerad av deras insats till filmens soundtrack.

Jag har lagt upp det här klippet många gånger men jag är helt enkelt stolt över det. Det är varken mina bilder eller min musik i videon men den uppskattas av de människor som sett den och det gör mig glad. Om du har läst min blogg tidigare så vet du att Viggo själv ha sett videon och rekommenderat den på sin egen sajt. Det skakade upp mig till den milda grad att jag knappt smält det än, snart två månader senare. Alla inlägg som handlar om The Road eller Viggo går att läsa i min bloggkategori "Allt Viggo-relaterat".


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Vad kul :) kram

Skrivet 2009-11-25 @ 16:21:20
Blogg- eller sajtadress: http://pimpxprincess.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0