(7/11) Föräldrar alltså........

Idag ska jag hem till föräldrarna så vi får träffas för de har haft massor att göra, precis som jag. Så vi ska väl äta lite och mysa (och säkert lyssna på Adam Lambert) och jag måste visa dem den nya The Road-trailern! Pappa vill se filmen med mig på bio och jag försöker övertala mamma att också göra det och jag förklarar att den inte är otäck.... Jag vet inte om hon tror mig...... Hmmmm..... Men jag ska försöka få henne att förstå. Hon kommer ju sannerligen inte att ångra sig. Filmen måste ju vara helt fantastisk. Titta bara vad bra Viggo spelar här:



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: åh, jag ser det! =D vad kul :) det är riktigt bra att använda :)

Skrivet 2009-11-08 @ 11:17:41
Blogg- eller sajtadress: http://noescape.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0