(10/10) Dan Browns nya


Jag längtar verkligen till Dan Browns nya bok "Den förlorade symbolen" kommer ut, om lite mer än en vecka. Det ska bli så kul att läsa den. Jag har läst alla han skrivit tidigare som finns på svenska och jag har väntat så länge på den här senaste boken. Visst passar den snyggt ihop med de gamla?



Min favorit är självklart "Änglar och Demoner", följt av "I cirkelns mitt", som var överraskande bra. "Da Vinci-koden" är ju så ompratad så det är ganska svårt att tycka så mycket om den. Den är ok, helt enkelt. Men den känns ganska onödig efter hur man har läst om Robert Langdon i "Änglar och Demoner", som är otroligt bra och omöjlig att lägga ner! "Gåtornas Palats" var inte så himla bra som de andra, men den var så klart ändå läsvärd.

Jag såg en video om hur de har producerat böckerna. Det var ganska intressant faktiskt. De låser in alla böckerna med vakter dygnet runt! Här är videon:


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0