(17/10) LOL

Åh vad tjejerna på Viggo-forumen är roliga....... De oroar sig för att de ska skämma ut sig totalt i biosalongen för att de kommer gråta så mycket när de ska se The Road.... Precis som jag gör! Nyss läste jag någon som skrev att det är bäst att sitta långt bak på bion just för allt gråtande..... Så någon annan svarade: "Ja, för längst ner på de första raderna kommer svallvågorna av allas tårar att samlas...." Hahahahaha......... Fan vad jag älskar dem ibland!!! Vi är verkligen ett COMMUNITY. They're my peeps!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0