(19/10) Dan före dopparedan!

Värst vad jag har varit babblig de senaste dagarna! Fan, jag har mest haft bloggtorka några dagar tidigare och nu är jag tillbaka med massor med tankar. Jag har fler saker på väg också. "Det kommer mera.... dududu.... Det kommer mera.... dududu...." (nostalgi för oss gamlingar!!! :p).

Igår var jag helt slut efter maten och jag somnade på soffan. Men jag hann ändå sätta alarmet på mobilen innan jag föll in i min koma.... Sen var det meningen att skulle åka och handla på Maxi och skaffa en massa mat jag kommer behöva några dagar framöver. Igår var jag nämligen nytvättad i håret och idag vågar jag inte visa mig bland folk! Hahaha...... Så illa blir det när håret är fett!

Men jag orkade helt enkelt inte ta mig iväg till Maxi och de frestande extrapriserna så jag gjorde nåt jag ALDRIG brukar göra annars! Jag åkte till min lilla ICA och köpte ALLT jag behövde..... (extremt chockerande om man lider av kronisk snålhet, som jag).

Jag köpte storpack av oxpytt (YUM!), frysta pannkakor, hallonsylt, frysmat, jordubbstårta (Viggo fyller imorgon!!! YEY!!!!) choklad och winegum (hehe... jag förtjänar det för jag har varit duktig och inte ätit godis på typ en månad...) en massa mjölk och fil m.m. Ojojojoj. Och allting på en LITEN Ica-butik! Men jag tänkte bara - det fick helt enkelt bli så den här gången!

Smaskigt eller hur??? Nån som vill ha rester? Jag kan ju liksom inte äta en hel tårta själv!
 

Så imorgon ska fira Viggos födelsedag som jag brukar, med god mat, lite tårta och en bra Viggo-film. Jag har inte bestämt vilken än. Synd att jag nyligen såg nästan hela "A History of Violence" när den gick i tv, för annars hade den varit perfekt. Så idag är det lite... dan före dopparedan för mig! Jag ser alltid fram emot Viggos födelsedag.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0