(22/10) Hur gör du?

Apropå Dan Browns nya bok, jag har kommit på en sak. Jo, när jag läser inbundna böcker tar jag av bokomslaget för att skydda det från slitage. Jag föredrar att ha bara själva boken att läsa ur. Inte ha nåt fodral utanpå som bara är i vägen och inte öppnar sig likadant som boken gör.

Jag har tänkt på det här, bokomslagets syfte är ju egentligen att skydda boken. Men jag tar av bokfodralet för att skydda DET. Konstigt kanske... men det är ju så skört. Boken tål ju mer slitage än fodralet!

Hur gör du?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0