(23/10) Skratta med päronen

Jag kom nyss hem från päronen och här kommer en sak mamma ville att jag skulle skriva i bloggen.... LOL.... pappa tvekade..... Sen sa han ja.

Jag och mamma kom ner till köket och där är pappa och säger; "Jag har skurit mig i fingret. Har vi några plåster?" Mamma hjälper honom och hon försöker sätta på plåstret men hon ser inget sår..... LOL..... Hon säger att vi inte ens kan se såret om han inte trycker ut lite blod.... LOL..... Så litet är såret..... Det säger väl allt om pappa......? 

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0