(24/10) Nja.......



Idag händer det inte så väldigt mycket för mig. Jag åt goda pannkakor med hallonsylt och jag la på lite vaniljglass också.... hihihi..... det var jättesmaskigt, men jag åt nog för mycket... hahah..... Jag och min gosielefant Flora satt och myste i soffan och tittade lite på "Mumien".

Sen somnade jag... haha.... under mina tre tjocktröjor och min filt (och ändå frös jag...) och sen såg jag en stund på den där programmet "Körslaget". Jag har inte följt det alls, men jag måste säga att Olas kör som sjöng "Angels" (Robbie Williams) var jätteduktiga! Jag lovar att lägga upp videon om jag ser den på YouTube.

Som jag sagt tidigare kan du nu följa min blogg via Bloglovin om du vill. Jag har också gått med i Bloggportalen och några liknande sajter. Jag skulle gärna få fler läsare! Om jag själv får säga det så tycker jag att jag skriver en...... ganska bra blogg, faktiskt.... (VÄLDIGT svårt att erkänna om man har skitdåligt självförtroende......).

Just för att jag gärna skulle ha fler läsare så debatterar jag ibland med mig själv om vad som är bäst - att blogga ofta eller sällan? Folk som är experter på bloggning säger att man alltid ska blogga mycket. Och det passar mig verkligen just nu när jag har MASSOR av inlägg som nästan skriver sig själva! Men jag vet också att när jag själv följer andras bloggar så tycker jag det kan bli ganska jobbigt att läsa om det blir väldigt många inlägg per dag. Men det är nog bara jag. Jag har ju faktiskt dyslexi och det måste ju påverka en del. Jag ska försöka fortsätta att skriva mycket inlägg om jag har inspirationen. Men jag skulle sluta blogga samma sekund som det blev påfrestande. Det sista jag behöver i mitt egna liv är nya saker som tar tid som jag inte tycker om att göra. Men jag älskar fortfarande att blogga så jag gör det mer än gärna!

Jag måste också skriva en annan sak när jag ändå håller på! Jag är evigt tacksom till NoEscape som var snäll nog att tipsa mig om PowerPoint 2007, som jag nu oftast använder till mina kollage. Jag älskar det! Finns det något roligare??? Jag fullkomligt ÄLSKAR allt som ha med layout att göra!!!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0