(24/10) Oktoberfest!

Igår var jag och mamma till MediaMarkt på OKTOBERFEST! De bjöd på korv med bröd och som jag sa till en kompis senare, det finns ingen så god korv som GRATIS KORV!

Det fanns en jättesöt flygande ballong som man såg från flera kilometers avstånd.





Sen gick vi in och jag hade så klart svårt att slita mig från film-rea-lådorna för att röra mig närmare scenen. Men sen hittade jag mamma och vi gick och såg Sarah Dawn Finer att sjunga tre sånger och sen signera skivor.



Sen köpte jag de här! 99 kr styck.



Sen gjorde vi lite mer ärenden och jag tog med god Tex Mex hem och åt hos mamma och pappa innan vi såg Idol.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0