(24/10) Ruby Rhod

Jag har nu otroligt mycket vatten i ögonen för jag skrattar så tårarna rinner. Vad har fått mina tårar att rinna så här? Jo, jag har sökt på YouTube efter en asrolig karaktär från "Det Femte Elementet" och bara jag ser bilderna i sökresultaten så skrattar jag så jag tror jag ska dö!!! Så jävla rolig är den här karaktären, Ruby Rhod. Genialiskt spelad av Chris Tucker!




Gud vilken otrolig film det är egentligen! Jag älskar den! Få filmer är lika roliga. Skrev inte Luc Besson det mesta av den när han var typ 15 år? Jag tror det.... Imponerande!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0