(26/10) Idag

Jag håller på som en galning och försöker göra en ny snyggare design på bloggen. Jag har ändrat på en del saker men jag är inte klar än så och jag vill inte lägga upp den innan allt är färdigt. Jag skulle vilja ha plats för större bilder och videos så jag har fixat stilmallen och nu håller jag på med själva designen och hur allt ska se ut.

Så, du som läser min blogg får som vanligt hemskt gärna säga vad du tycker om och inte tycker om! Det är bara att tycka till. Det är ibland lite svårt att skriva och skriva och inte få så mycket respons. Det vet du som själv bloggar hur galen man kan bli på det! Eller hur?

Och jag har också skapat en ny kategori, mode! Jag är inte så otroligt modeintresserad som så många andra bloggare där ute, men jag har märkt att jag ändå då och då skriver såna inlägg. Så nu får de en egen kategori! Det skadar ju inte. Och snart ett nytt inlägg om några snygga skor jag har hittat på nätet. Jag har själv inte råd med nya skor men man kan ju alltid drömma!

Jag ska fixa lite pyttipanna och mysa med Flora framför Seinfeld och sen får jag se om jag fortsätter mer med designen. Det är så himla roligt!

Sen måste jag också se "2½ män" kl. 9 också! Sååååå bra serie!! Kram på dig!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0