(26/10) Ny design

Nu är nya designen klar och det känns jättebra! Nu kan jag lägga ut större bilder och videor och det går också lite fortare med de här inställningarna. Men framför allt är det så otroligt kul att sitta och knappa in de olika koderna för stilmallen och kodmallen, visst är det?

Jag har märkt att en del gamla inlägg ser lite konstiga ut med den här nya sidbredden. Men snälla, döm mig inte för hårt, för jag har inte hunnit fixa dem än. Jag vet att många människor inte bryr sig så mycket om layout och sånt - men för mig så är det faktiskt ganska viktigt.

Och inlägget jag skulle lägga ut om skor jag tycker är snygga är också på väg. Det är nämligen anpassat för den nya sidbredden så nu får jag äntligen posta det så du får se de fina skorna! Kram!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0