(28/10) Horatio

Har du sett det här klippet när Jim Carrey härmar Horatio i CSI Miami?
Jag skrattar så dör! Han gör det så bra!

(se klippet under detta först om du inte har sett Horatio IN ACTION...)




Det fick mig att inspireras att hitta fler klipp med Horatio och hans glasögon. Det hela är ju så sjukt att de fortsätter att göra såna scener! När det blir pinsamt - sluta!!! Och det blev pinsamt för länge sen..... Jag har aldrig följt serien - har du? I så fall - är det en regel att han måste säga nåt fyndigt så där innan ingressen i VARJE avsnitt? Eller är det bara ibland? Här är i alla fall en massa av Horatio-klippen.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0