(28/10) Kvällen

Just nu är jag ganska irriterad. Jag har hemsk mensvärk för nu har eftermiddagens Ipren 400 slutat verka. Jag orkade inte göra någon riktig kvällsmat och jag har ingen mjölk kvar hemma så jag kunde inte äta musli heller (jag har inte orkat tvätta håret så jag kunde inte gå ut och handla på MÅNGA dagar.... hihi). Så det blev bara en yohurt som den jag visade igår och lite Fanta Exotic (och lite av min favoritchoklad hihi...).

Jag äter detta framför datorn medan jag läser bloggar. Jag har alldeles för många flikar öppna så internet lägger av hela tiden. Jag måste bättra mig! Är det bara jag eller får alla lite panik om man ligger efter med att läsa de bloggarna man följer? Jag gör det verkligen! Jag har inte läst Alex Schulmans blogg på snart en månad...... Jag vill läsa ikapp men varje dag man väntar så blir inläggen fler. Och ångesten ökar... Du kanske känner igen detta fenomen?

Men i alla fall... nu väntar jag väldigt angeläget på Två och en halv män som börjar vid tolv och mina fingrar saknar att spela Keen 4, som jag alltid brukar spela till serien. Och sen måste jag verkligen nanna! Idag har jag äntligen lyckat tvätta håret för imorgon ska jag på möte och sen blir det väl att göra alla ärenden som har skjutits upp de senaste dagarna. Vi hörs!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0