(6/10) Idag

Jag är fortfarande lite borta i huvudet idag.... Allt spännande med Viggos förlag, Perceval Press som länkade till min video på YouTube (som nu har 1 106 visningar.... YEY!!!) gjorde mig så lycklig och glad att jag inte har kunnat tänka på annat på snart två dagar nu. Hur hittade Viggo videon och vad gjorde att han länkade till den....? Frågorna hopar sig och det finns inga svar. Jag är i alla fall tacksam för alla som har sagt gratulerat mig fast jag knappt gjort något för att förtjäna ett grattis. Jag har bara redigerat en liten video.

Det var länge sedan jag klippte film. Jag gjorde det jämt när jag hade en stationär dator som mina föräldrar har nu och då använde jag programmet ArcSoft Showbiz 2. Sedan jag bytte dator har jag inte fått nåt program att funka riktigt ordentligt.

Därför var det så kul att redigera den här videon av "The Beach" för att det var så länge sen sist. Nu använde jag programmet Nero Vision Essentials. Men jag har alltid älskar att redigera film. Jag gjorde det förr både på fritiden och i skolan, där jag gick mediaprogrammet. Mitt projektarbete i 3:an var att jag klippte en egen trailer av American Beauty. Sedan dess har jag knappt sett filmen alls eftersom jag dissekerade den totalt för att göra trailern. Trailern blev ganska bra och jag blev väldigt stolt. Det var länge sen jag såg den.... jag måste leta fram den. Annars så är det inte så mycket som händer. Jag försöker bara lugna ner mig efter de här spännande dagarna.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0